wtorek, 15 sierpnia 2017

Chrome Dodatki z których ja korzystam osobiście

O to dodatki z których ja korzystam w przeglądarce internetowej chrome  (czyli w comodo Dragon) ale na Google chrome działają bez obaw.
1. Feedly Subsribe Button. Fajny gdyż się nie wiesza na żadnej stronie i współpracuje z Feedly. Ja używam wprawdzie program Paseczek, który pokazuje mi na pasku kanały RSS. Ten dodatek pomaga mi w kopiowaniu kanałów RSS do Programu paseczek.


2. Oszczędzanie danych (działa tylko w Google Chrome i w niektórych przeglądarkach chrome). Polecam do Google chrome. U mnie w Comodo Dragon nie działa czyli nie oszczędza danych. Ale mam nadzieje że to się zmieni.


3.  IP Whois & Flags Chrome &Websites Rating . To jest dodatek co pokazuje z kdane na temat strony internetowej i jej serwera.   Pokazuje też czy strona zyskuje czy traci popularność.
4. Traffic Light . Dodatek od antywirusa Bitdefender. Pomaga czasem gdy wejdziemy na podejrzaną strone a inne dodatki i antywirusy nie zauważą zagrożenia.
5. Mcaffe Web Advistor . Trzeba najpierw zainstalować specjalny programik. To narzędzie od antywirusa które chroni nas przed pobieraniem złośliwego oprogramowania i przed odwiedzaniem podejrzanych stron. Polecam gorąco.
6. Last Pass . Menedżer haseł. Niezastąpiony i można go w każdej przeglądarce instalować. Polecam. Mam go od lat i nie gubi haseł. I jest bezpieczny.

7. Translator to dodatek do tłumaczenia tekstu. Tłumacz oparty o ten z google silnik tłumaczenia.

8. Flash Blocker Free . To dla tych co mają dość otwierających się reklam na różnych portalach w postaci filmów. To bywa denerwujące bardzo. Ten dodatek sobie radzi z Flash player-em super.
9. GNews. To jest dodatek z wiadomościami google news. Po polsku  jest. Można tu dostrzec ciekawe i nietypowe wiadomości i informacje.

10. News Factory . To dodatek co wykrywa kanały RSS i pokazuje nam nowości z tych kanałów. I sam je aktualizuje korzystająć z historii naszej przegladarki internetowej. 

11.  Forecastfox  (Fix Version) . To Jest fajna prognoza pogody ze strony accuweather.com 

12. Notyficon . Dodatek który pokazuje ile mamy powiadomień na każdej stronie. Przydaje się.

13. Extensions Update Notifier . Super przydatny dodatek. Pokazuje kiedy są aktualizowane nasze  dodatki w google chrome. Działa w każdej przeglądarce chrome. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz