sobota, 16 września 2017

Firefox - Czy naprawdę przyspieszył i jak bardzo się zmienił??

Używałem jakiś czas przeglądarkę internetową Firefox. Przyznam szczerze, że mnie pozytywnie zaskoczyła ta przeglądarka internetowa. Pamiętam czasy gdy Firefox to była moja ulubiona przeglądarka internetowa. Ale usunęli mi historie przeglądania z konta i nie tylko. To sprawiło, że przeszedłem na Operę. Pamiętacie na pewno te starą przeglądarkę Opera . Na której często się strony nie otwierały. Spróbuje opisać wam przeglądarkę internetową Firefox w oparciu o moje doświadczenie. Z najnowszą wersją tej przeglądarki. Jeśli się pomylę w czymś to piszcie o tym.

Zalety:
- Obsługa każdej strony jaka jest w internecie.
-Adobe Flash Player działa super sprawnie i gra się nie wiesza (u mnie gra to Big farm z GoodGame
-Super sprawnie wczytuje strony chociaż ma problem z innymi stronami które są w tle
-Są dodatki które oszczędzają dane (nie takie jak w Google Chrome z gwarancja bezpieczeństwa ale ważne, że coś jest)
-Mnóstwo dodatków jest dla Firefox-a co sprawia, że firefox się łatwo dostosowuje do potrzeb użytkowników i można sobie całkowicie. Czyli przerabiamy Firefox-a w taki sposób jak tylko lubimy.
-Jest opcja automatycznego dostosowywania się firefoxa do naszego laptopa czy kompa. Fajna opcja tylko nie widać tam żadnych szczegółów na czym dokładnie to polega. I Firefox jakoś nie testuje naszego laptopa czy kompa pod względem wydajności.
-

Wady:
-Często wyskakujące błędy i restart Firefox-a bez większego powodu. 
-Zbyt ociężała obsługa Firefox-a jest w porównaniu do Opery czy Comodo Dragon , czyli trzeba więcej czasu poświecić na przeglądanie netu albo trza mieć mało programów w kompie.
-Brak dodatków które czasem są w chrome a tu nie ma ich odpowiedników. Często to jest uciążliwe. Ale da się to przeżyć.
-Brak porządnego narzędzia do robienia zrzutów ekranu od Firefoxa.
-Nie widziałem by Firefox korzystał z antywirusa jakiegoś w celu weryfikacji dodatków do firefoxa a to poważny błąd i wada.

Podsumowanie. Gdy zacząłem korzystać z Firefox-a ostatnio. Nie chciałem jej zmieniać na inną przeglądarkę. Mimo, że przeglądarka nadal jest niedopracowana bardzo i ciągle się wyłącza i włącza bez podania nam porządnego powodu. Ale i tak ciężko jest przestać z tej przeglądarki korzystać. W innych przeglądarkach brakuje mi tych opcji dostosowania przeglądarki do tego wszystkiego czego mi w Google chrome czy Comodo dragon brakuje. Nawet Opera mi nie odpowiada za bardzo gdy zacząłem korzystać z Firefox-a.  Widocznie postarali się bardzo jednak stabilność tej przeglądarki pozostawia wiele do życzenia.
Ale jak ktoś lubi przerabiać przeglądarki pod siebie to gorąco polecam Firefox-a.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz